Webbinarium: Sommarsmart

Sommaren närmar sig, en fantastisk tid med sol och bad, spontanfotboll och häng med kompisarna i parken. Men…

..är det så det blir?

Faktum är att risken är stor att ditt barn blir mer sittandes framför dator, mobiltelefon och surfplatta under sommarlovet. När det inte finns lika mycket tider att passa riskerar dygnsrytmen att ruckas på och de ljusa sommarnätterna tillbringas framför en skärm. Vi som föräldrar kanske fortfarande jobbar när barnen fått sommarlov, då kan det vara utmanade att vara fullt delaktig i deras vardag.

Vi på Aktiv Skola vill hjälpa er och era barn att bli lite mer sommarsmarta!

Webbinariet Sommarsmart riktar sig i första hand till de anhöriga som har barn i mellanstadieåldern. Erik och Sumar kommer tillsammans att öka era kunskaper och ge er verktyg och insikter som ni kan använda för att göra både er och era barn lite mer nätsmarta.

Tisdag den 30 maj klockan 19.00 – 20.15 är ni välkomna på webbinarium, anmälan gör ni via QR-koden i den bifogade filen nedanför eller på https://aktivskola.org/forelasning/sommarsmart-2023-05-30/