Dags för påsklov!

Nu är det påsklov V14 och från skolledningen vill vi påminna om att fortsätta följa de restriktioner som finns så att vi kan åter ses måndag 12 april.

Om någon blir bekräftad positiv i Covid-19 vill vi gärna veta det, Mona på skolexpeditionen 0941-141 00 finns att ringa under v 14 dagtid tisdag-fredag, övrig tid kan ni skicka ett sms till 072-019 26 50, sms läses av en gång per dag.

Ev. ändringar inför återkomst till skolan V15 kommer att meddelas via denna hemsida så håll koll på sidan under V14 ifall det dyker upp ny information om hur läget ser ut.

Inga nya bekräftade positiva fall har inkommit under veckan.

Det gäller att vi tillsammans hjälps åt för att kunna få stopp på smittspridningen i vår kommun.

I slutet av februari infördes i Västerbottens län skärpta rekommendationer som en förstärkning till de nationella råden. Dessa gäller fortfarande och är till för att följas.

//Glad påsk önskar Skolledningen