Information gällande v 13 för elever i klass 2, 4, 7 och 8.

Foto: Skylar Kang, pexels.com
  • Åk 2 har distansundervisning hela veckan.
  • Åk 4 har distansundervisning måndag och tisdag, samt närundervisning onsdag och torsdag.
  • Åk 7 har närundervisning måndag och tisdag, samt fjärrundervisning onsdag och torsdag.
  • Åk 8 har fjärrundervisning måndag och tisdag, samt närundervisning onsdag och torsdag.

Klass 2, 4 och 8: Ni som har beställt matlådor hämtar dessa på måndag efter kl. 10.00 på skolrestaurangens brygga

Klass 7: Beställda matlådor kommer skickas med eleverna hem på tisdag efter skoldagens slut.

From måndag 12 april har samtliga klasser närundervisning.

Inga nya bekräftade fall i veckan i vår verksamhet.

Skolledningen vill gärna ha in rapporter om ni har misstänkt eller konstaterad smitta rörande någon elev,  detta för att kunna stoppa en smittspridning i       skolan så fort som möjligt.

Vi vill gärna ha våra elever i skolan så mycket som möjligt innan terminen är slut.

Kom ihåg att följa de restriktioner som finns.

NU GÄLLER DET ATT VI HÅLLER UT  FÖR ATT INTE FÅ EN ÖKAD SMITTSPRIDNING I ÅSELE.

Skolledningen